Toto Wolff forbliver teamchef for Mercedes AMG i mindst 2021, måske 2022 med. Det udtalte han i et interview med den østrigske tv-station ‘ORF’:
“Jeg tror jeg bliver et år mere eller deromkring.”

Copyright Mercedes AMG
Toto afviser ikke, at 2022 også kan være interessant for ham.
“Jeg tror de næste år kan blive en interessant situation, så så længe jeg nyder det, ønsker jeg at blive ved med at gøre, hvad jeg gør.”
“Jeg ved, at lidt efter lidt vil jeg skulle hyre og træne min afløser, og han kunne arbejde ved siden af mig næste år.”










