Lewis Hamilton har haft sine problemer med sin Ferrari. Det er specielt kommet til udtryk under kvalifikationerne, hvor to Q1-afgange har ramt hårdt. Bedre i løbene, men svært ved at få bil og dæk til virke.
Lørdag røg han ud i Q2, og det gjorde ondt fordi han ellers har rekorden med ni pole positioner på Hungaroring. At han var 15 tusindedele fra avancement til Q3 gjorde endnu mere ondt.
På tvbillederne kunne vi høre Lewis sige over radioen.
“Hver gang, hver gang.”

Copyright Pirelli
Han uddybede sin kommentar i et interview med ‘Sky Sports F1’:
”Det er mig hver gang. Jeg er ubrugelig, helt igennem ubrugelig.”
Det gjorde så endnu mere ondt med Charles Leclerc på pole position i den anden Ferrari.
”Holdet har ingen problemer. Du kan se bilen er på pole.”
”Så de er nok nødt til at skifte kører.”

Copyright Pirelli











