Lando Norris har siden han kom i Formel 1 opbygget en kæmpe fanskare på de sociale medier. Med mere end tre millioner instagramfølgere, er der virkelig influencere som kigger misundeligt på dette tal.
Kombineret med Twich og onlinestreaming fra digitale racerløb, men efter McLaren bromancen med Carlos Sainz stoppede og en på papiret stærkere holdkammerat i Daniel Ricciardo, så er den unge kører også blevet endnu mere seriøs.

Copyright McLaren Media
Derfor har han stort set droppet SoMe, men det er ikke sikkert, at du har lagt mærke til det, hvis du følger ham.
I et interview med engelske ‘Channel 4’ siger han:
“Jeg nyder stadig, hvad jeg gør, men der er bare en masse fokus på jobbet selv. Det er derfor jeg har har droppet sociale medier.”
“Det vil sige jeg er stadig på dem, men jeg kigger aldrig på dem. Jeg har en minion, en fyr der arbejder for mig og laver opslag som var de for mig.´”
“Jeg er væk fra alt dette – det stinker.”

Copyright Pirelli
SoMe-følelserne er ikke blevet blødet op efter, at Lando Norris blev beskyld for at være arrogant, da han løftede hånden, da han satte Daniel Ricciardo i den anden McLaren en omgang tilbage.
“Ok, så jeg ser en masse finde på en masse lo** og nonsens som vanlig. Hver gang nogen lader mig passere ved et blåt flag – alle – så tager jeg hånden op og siger tak. Ok?”
Tidligere holdkammerat Carlos Sainz tror, at Lando vil være stærk i Baku.
“Noget af en raket på langsiderne. Bilen var helt sikkert ikke dårlig sidste år på Monza, ikke dårlig i Monaco, så måske vil jeg spille på dig. Lad os se om jeg får ret.”










