Den nye Formel 1-chef Stefano Domenicali bekræfter, at der ikke kommer til at blive reversed grid-løb i år. Derimod er han ikke bange for at prøve sprintløb om lørdagen til at erstatte den traditionelle kvalifikation.
Til internationale medier udtalte Stefano Domenicali:
“Det er ovre. Det er noget jeg kan fortælle jer.”
“Det er vigtigt at tænke på nye ideer for at blive mere attraktive og interessant, men vi må ikke miste den traditionelle tilbage til racing.”

Copyright Red Bull Contentpool
“Jeg mener vi lærte det, da vi ændrede kvalifikationsformatet hele tiden.”
“Hvad vi undersøger er, at hvad der kunne blive det såkaldte sprintrace lørdage. Vi spekulerer på, om det kan blive testet allerede i år.”
“Der er løbende diskussioner med holdene.”










