
McLaren meldte ud, at de ville forlade Formel E efter denne sæson, der slutter om få uger. Det sker for at flytte resurserne over på McLarens Hypercar-projekt. Men hvor Neom McLaren FE voksede op af Mercedes FE’s hold, så er der ikke en køber til McLarens hold.
Selv om en stor del af holdet stammer fra Mercedes’ DNA med teamchef Ian James skiftede den sølvgrå rolle ud med en Papaya-farvet. Lige nu er der ingen indikationer på, at holdet bliver solgt.
Der blev spekuleret i Hyundai som potentiel køber, men de er repræsenteret i WRC/Rally og WEC/Hypercar fra næste år under Genesis-navnet. Et Formel E-hold er nok ikke der fokus ligger.

Copyright McLaren Media
Hvis holdet ikke bliver solgt, så går pladsen tilbage til organisationen bag Formel E, Formula E Holdings.









