Antonio Giovinazzi er klar til sin anden fulde sæson i Formel 1 og han forventer, at der bliver hård kamp i midterfeltet.
Den unge Alfa Romeo-kører udtaler i et interview med ‘Corriere dello Sport’:
“Jeg har stadig behov for at forbedre mig på nogle områder.”

Copyright Alfa Romeo Racing
“Jeg lærte en del i mit første år, men jeg er sikker på, at jeg i min anden sæson vil være mere klar i Melbourne end jeg var i 2019.”
Der er ikke de store regelændringer i år, og allerede sidste år var der hård kamp i midterfeltet.

Copyright Alfa Romeo Racing
“Jeg tror bilerne vil være ret ens, specielt i midten af gruppen vil vi være tætte igen.”
“Så det bliver en svær sæson, men vi vil arbejde hårdt og prøve at få det bedste ud af vores bil.”










