TAG-Heuer er skiftet til Red Bull. I dag har McLaren annonceret en ti-årig aftale med det schweiziske urmærke Richard Mille. Urmærket er innovativt og har i modsætning til TAG-Heuer ikke mange årtiers historier. Det gør dog ikke sponsoratet mindre spændende.

For det ”nye” urmærke blev først skabt i 2001 af netop Richard Mille, der naturligvis er chefen for det hele. For at bliver anerkendt med sine luksusure, så skal man skabe kvalitet og være innovativ, og det passer jo perfekt på beskrivelsen af Formel 1.

”Som både en passioneret aficionado og en længerevarende fortaler for international motorsport, er jeg imponerende glad og stolt over at annoncere vores nye partnerskab med McLaren-Honda.”

“McLaren-brandet har eksisteret på toppen af Formel 1 i 50 år, og dets ry for kontinuerlig teknisk innovation, omhyggelig detaljefokusering og løbsvindende succes matcher perfekt Richard Mille-brandets filosofi.”

McLaren teamejer Ron Dennis supplerer:

“De to brands deler en særegen fælles DNA: En passion for design, teknologi og æstetik, og jeg er spændt på det gode arbejde, vi kan opnå sammen over de næste 10 år.”

Red Bulls tidligere ursponsor Casio Edifice er skiftet til søsterholdet Scuderia Toro Rosso.